ناپولی 1-1 اینترمیلان؛ نراتزوری سرانجام متوقف شد

ناپولی 1-1 اینترمیلان؛ نراتزوری سرانجام متوقف شد

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان کونته در خانه ناپولی متوقف شدند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:15 یک شنبه شب، تیم‌های ناپولی و اینترمیلان از هفته سی و یکم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن دیگو آرماندو مارادونا به مصاف هم رفتند. این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود. نراتزوری برای نزدیک‌تر شدن به اسکودتو و شاگردان گتوزو برای حضور در جمع 4 تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، نیاز به برد داشتند. 

در ابتدای نیمه اول، ناپولی کمی عملکرد بهتری نسبت اینتر داشت. حملات آن‌ها زهردارتر بود و اینتر بیشتر سردرگم به نظر می‌رسید. پس از گذشت 25 دقیقه اینتر کمی به خودش آمد و حتی ضربه لوکاکو به تیرک دروازه مرت اصابت کرد. در دقیقه 36 روی اشتباه سمیر هندانوویچ و استفان دی‌فرای، ناپولی به گل اول رسید. پس از این گل، اینتر در پی ایجاد موقعیت برای جبران کردن گل خورده بود و بار دیگر ضربه لوکاکو به تیرک دروازه خورد تا نیمه اول با پیروزی 1-0 میزبان پایان یابد. 

در نیمه دوم، اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 55 توسط کریستین اریکسن به گل تساوی برسد. بعد از این گل، بازی افت کرد و توپ در میانه میدان در حال جریان بود. در دقیقه 80، صحنه مشکوکی در محوطه جریمه اینتر اتفاق افتاد، اما داور با کمک VAR آن را رد کرد. در نهایت این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید. 

اینتر سرانجام پس از 11 پیروزی متوالی در سری آ متوقف شد. نراتزوری با این تساوی 75 امتیازی شد و با میلان رده دومی، 9 امتیاز اختلاف دارد. ناپولی نیز با این تساوی شانس رسیدن به رده چهارم جدول را از دست داد. شاگردان گتوزو تنها 2 امتیاز با یوونتوس فاصله دارند. 

4416