کونته: زمانی می‌خواستم کولیبالی را به چلسی ببرم

کونته: زمانی می‌خواستم کولیبالی را به چلسی ببرم

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی حال حاضر اینترمیلان به تمجید از کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی ناپولی پرداخت و او را یکی از بهترین مدافعان جهان خواند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:15 در دیداری حساس و جذاب، دو تیم ناپولی و اینترمیلان در ورزشگاه سن دیگو آرماندو مارادونا به مصاف هم خواهند رفت. 

به نقل از سایت گل، کونته پیش از حضور در جوزپه مه‌آتزا، دو سال در چلسی مربی‌گری می‌کرد و همراه این تیم به یک قهرمانی لیگ برتر و اف ای کاپ نیز رسید. او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مدعی شد که خواستار جذب کالیدو کولیبالی بود، اما نتوانست در این راه به موفقیت برسد. این سرمربی 51 ساله گفت: "از نظر من، دو مدافع بسیار قدرتمند در دنیا وجود دارند و کولیبالی یکی از آن‌هاست. کولیبالی از نظر جسمانی واقعا قوی است. او را در چلسی می‌خواستم. برای دیدار امشب نیازی نیست که او را به لوکاکو معرفی کنم. لوکاکو می‌داند که در مقابل چه مدافعی قرار خواهد گرفت، البته لوکاکو در بالاترین سطح قرار دارد."

اینترمیلان در صورت پیروزی در برابر ناپولی یک قدم دیگر به قهرمانی سری آ نزدیک‌تر خواهد شد. آخرین قهرمانی آن‌ها به سال 2010 باز می‌گردد. در حال حاضر آن‌ها با 9 امتیاز اختلاف نسبت به میلان در صدر جدول هستند. 

4416