تقابل سوپرمن ها در بازی پرسپولیس و گوا

تقابل سوپرمن ها در بازی پرسپولیس و گوا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های پرسپولیس و گوا در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یکی از جذاب ترین مسابقات گروه پنجم این مسابقات را برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف گوا خواهند رفت که شب گذشته موفق شدند با 3 گل از سد الریان قطر عبور کنند و در مقابل هم گوا با دو تساوی در این مسابقات آماده رویارویی با پرسپولیس خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال گوای هند شب گذشته و بعد از تساوی مقابل الوحده با تمجید از عملکرد دروازه بان خود در بازی با الوحده امارات، به وی لقب «سوپرمن» داد و او را یکی از عوامل کسب امتیاز مقابل الوحده قلمداد کرد.

سرمربی گوا در حالی این لقب را برای دروازه بان خود انتخاب کرده است که پیش از این سیدجلال حسینی از سوی تن کاته سرمربی حال حاضر الوحده امارات این لقب را دریافت کرده بود.

سیدجلال حسینی 39 ساله که به مسن ترین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل می شود موفق شد در بازی اول قرمزها مقابل الوحده تک گل 3 امتیازی این تیم را به ثمر برساند و در بازی مقابل الریان هم فاصله ای با گل زنی مقابل رقیب قطری نداشت اما با واکنش دروازه بان این تیم به بیرون رفت.

به نظر می رسد در کنار حساسیت های خاص بازی پرسپولیس و گوا ناشی از حاشیه های شبکه اجتماعی باید شاهد جنگ سوپرمن ها در ترکیب 2 تیم باشیم، جایی که سیدجلال حسینی به عنوان سوپرمن قرمزها هنگام نواختن ضربات ایستگاهی و کرنر در محوطه جریمه نقش سرزن را دارد و دروازه بان گوا به عنوان ستاره این تیم تا اینجای مسابقات می خواهد با درخشش در این بازی کلین شیت های خود را ادامه دهد.

تیم های پرسپولیس و گوا روز سه شنبه از ساعت 21:30 به مصاف هم خواهند رفت.

7655