اعلام ترکیب رئال مادرید و ختافه؛ زیدان با لشکر مصدومان چه کرد؟

اعلام ترکیب رئال مادرید و ختافه؛ زیدان با لشکر مصدومان چه کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و ختافه در این هفته از رقابت‌های لالیگا از ساعت 23:30 به مصاف هم می‌روند و باید دید که اوضاع برای این تیم ها چگونه پیش خواهد رفت. شاگردان زیدان روز های سختی را پشت سر گذاشتند و بازی های فشرده‌ای مقابل لیورپول و بارسلونا داشتند و آن ها را با پیروزی پشت سر گذاشتند. اکنون رئال مادرید مصدومان و غایبان زیادی برای بازی مقابل ختافه دارد و زیدان ترکیب متفاوتی را روانه میدان کرده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید باید مقابل ختافه به پیروزی برسد تا بتواند به تلاش خود برای قهرمانی در لالیگا ادامه دهد و همچنان شانس بالایی داشته باشد. اتلتیکو مادرید بازی خود مقابل ایبار را با نتیجه 5 بر 0 برده است و نشان داده که همچنان در تلاش است تا بتواند صدر جدول را با چنگ و دندان حفظ کند و همین مسئله کار شاگردان زیدان را سخت تر می‌کند.

در هر صورت باید دید که تیم زیدان چگونه مقابل ختافه عمل خواهد کرد به خصوص اینکه زیدان مجبور شده بازیکنی مثل چوست را هم از آکادمی به تیم اصلی فرا بخواند.

ترکیب رئال مادرید بدین شرح است: کورتوا، اودریوزولا، چوست، میلیتائو، مارسلو، مودریچ، ایسکو، آسنسیو، وینیسیوس، ماریانو، رودریگو.

ترکیب ختافه: داوید سوریا، نیوم، داکونام، اولیویرا، تیمور، کوکورلا، ماکسیموویچ، آرامباری، آلنیا، اونال، جیمی ماتا.

1470