منچستریونایتد 2-1 برنلی؛ پیروزی شیاطین سرخ با درخشش گرینوود

منچستریونایتد 2-1 برنلی؛ پیروزی شیاطین سرخ با درخشش گرینوود

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در برابر برنلی به پیروزی رسید. 

به گزارش فوتبالی،  در ادامه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلستان، از ساعت 19:30 دو تیم منچستریونایتد و برنلی در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند. 

در نیمه اول، منچستریونایتد تیم برتر میدان بود و کاملا مالکیت توپ را در اختیار داشت. شاگردان سولسشر چند موقعیت خطرناک نیز روی دروازه برنلی خلق کردند، اما نتوانستند از آن‌ها به خوبی استفاده کنند. برنلی نیز تاکتیک خود را روی ضد حمله بنا نهاده بود، اما نتوانست آنچنان که باید، زهردار نشان بدهد. نیمه اول دو تیم با تساوی 0-0 به پایان رسید. 

در 5 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، بازی به طور کلی تغییر پیدا کرد. در دقیقه 48 میسون گرینوود با پاس گل مارکوس رشفورد، برای شیاطین سرخ گلزنی کرد. خوشحالی میزبان زیاد طول نکشید و تنها دو دقیقه بعد، جیمز تارکوفسکی با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند و همه چیز را برابر کرد. در ادامه منچستریونایتد همانند نیمه اول، بار دیگر مالکیت را در اختیار گرفت، اما دفاع چند جانبه برنلی کار را برای میزبان سخت کرده بود. در دقیقه 85، سرانجام میسون گرینوود با پاس گل پل پوگبا، گل دوم میزبان را زد. این پایان کار نبود و ادینسون کاوانی در دقیقه 90، گل سوم را زد تا شاگردان سولسشر در این دیدار به با نتیجه 3-1 برنده باشند.

4416