فجرسپاسی - مس کرمان؛ فینال زودرس

فجرسپاسی - مس کرمان؛ فینال زودرس

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم قدیمی که در تکاپو برای بازگشت به لیگ برتر هستند، فردا در شیراز و در جدالی حیثیتی و حساس مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران در شرایطی فردا پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین جدال هفته تیم صدرنشین مس کرمان که با 4 امتیاز فاصله تا جایگاه دوم، حاشیه امنی را برای خود ایجاد کرده است، باید به مصاف فجرسپاسی برود که با تفاضل کمتر در جایگاه سوم است و می‌خواهد فاصله خود با صدر جدول را با پیروزی در دیدار خانگی فردا به حداقل برساند.

شاگردان محمدرضا مهاجری که با عبور از شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری آستارا شروع رویایی در نیم‌فصل دوم داشته و توانسته پیشتاز لیگ یک شود، با عبور از فجرسپاسی یک گام بلند به سوی بازگشت به لیگ برتر بردارد، چرا که پس از بازی فردا مقابل فجرسپاسی، دیدارهای بعدی مقابل تیم‌های پایین جدولی و میانه جدولی است و این می‌تواند خبر خوشی برای نارنجی‌پوشان کرمانی باشد.

در طرف مقابل هم تیم متحول‌شده فجرسپاسی با هدایت علی‌اصغر کلانتری، بدون شکست در نیم‌فصل دوم بوده و البته دیدارهای دشواری همچون مصاف با پارس جنوبی جم و بادران تهران را در پیش‌روی خود دارد و برای بقا در کورس رقابت صعود به لیگ برتر باید از جدال فردا با مس کرمان با امتیاز خارج شود، چرا که شکست می‌تواند با توجه به ترافیک سنگین مدعیان صعود به لیگ برتر سقوط چند پله‌ای در جدول را برای فجر به دنبال داشته باشد.

تساوی این دو تیم قدیمی فوتبال ایران که در تلاش برای بازگشت به لیگ برتر هستند، می‌تواند خوش‌خبری به دیگر مدعیان از جمله استقلال خوزستان، بادران تهران، هوادار تهران، ملوان و ... باشد؛ چرا که توقف مس و فجرسپاسی، باعث ترافیک بیشتر مدعیان صعود به لیگ برتر و البته جذابیت دوچندان رقابت‌های لیگ یک خواهد شد.

6641