اولین تمرین رایکا پس از درگذشت دست نشان

اولین تمرین رایکا پس از درگذشت دست نشان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم رایکا پس از درگذشت سرمربی خود مرحوم نادر دست نشان، نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نادر دست نشان سرمربی کهنه کار و باتجربه فوتبال ایران، که در این فصل هدایت رایکای بابل را در دسته یک برعهده داشت، بعد از چند هفته درگیری با ویروس کرونا، دو روز پیش دار فانی را وداع گفت تا آخرین چهره فوتبالی درگذشته باشد. 

دست نشان اهل قائمشهر است، در نزدیکی سرزمین مادری خود مشغول فعالیت بود و در حالیکه به نظر می رسید حال او رو به بهبود است، متأسفانه موفق به شکست این بیماری نشد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به دلیل درگذشت دست نشان، تمرینات تیم رایکای بابل دو روزی تعطیل بود تا اینکه بازیکنان این تیم امروز در ورزشگاه هفت تیر بابل گرد هم آمدند و نخستین تمرین خود را پس از سوگ از دست سرمربی خود برگزار کردند.

بازیکنان رایکا که در غم از دست دادن سرمربی خود بودند، پس از صحبت های اعضای کادرفنی، تمرینات خود را از سر گرفتند. فرید درزی، مدیرعامل باشگاه رایکا‌ نیز بعد از درگذشت دست نشان اعلام کرده بود که تیم او تا پایان فصل، با پیراهن سیاه در رقابت ها حاضر می شود.

رایکا که در دسته اول لیگ آزادگان با 25 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد، هفته گذشته دربی شمال کشور را به ملوان واگذار کرد. آنها فردا باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف قشقایی شیراز بروند.

6641