عکس؛ مسی در فینال جام حذفی سیلی خورد؟

عکس؛ مسی در فینال جام حذفی سیلی خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شب گذشته در فینال جام حذفی اسپانیا موفق شد با نتیجه 4 بر 0 اتلتیک بیلبائو را شکست داده و قهرمان رقابت های کوپا دل ری شود. شاگردان کومان سوار بازی بودند و پیروزی راحتی به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی، اما در تصاویری که امروز در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شد و مورد بررسی قرار گرفت به نظر می‌رسد که برچیچه، بازیکن اتلتیک بیلبائو، یک درگیری با لیونل مسی داشته است و با دست صورت او را لمس کرده است و به اصطلاح به او سیلی زده است. البته شدت آن زیاد نبوده و به حدی نبوده که لیونل مسی واکنش تندی نشان دهد و بحث لفظی نه چندان تندی میان آن‌ها شکل می‌گیرد. داور مسابقه نسبت به این صحنه واکنشی نشان نداد و اتاق VAR هم به داور چیزی در این باره نگفت چرا که به نظر می‌رسد شدت درگیری در حدی نبوده که بخواهد دخالت داور و یا تیم داوری را به همراه داشته باشد اما در تصاویری که در یک برنامه تلویزیونی در اسپانیا منتشر شده نشان می‌دهد که صورت مسی توسط برچیچه لمس شده است و یک سیلی نرم در این بازی خورده است.

در هر صورت بارسلونا با درخشش مسی و دو گلی که او به ثمر رساند در کنار دو گل دیگر از گریزمن و دی یونگ، قهرمان کوپا دل ری شد.

1470