آتالانتا 1-0 یوونتوس؛ گاسپرینی مچ پیرلو را خواباند

آتالانتا 1-0 یوونتوس؛ گاسپرینی مچ پیرلو را خواباند

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در دیداری حساس برابر آتالانتا شکست خورد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و یکم سری آ ایتالیا، دو تیم آتالانتا و یوونتوس از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند. این دیدار، نبرد بین تیم‌های سوم و چهارم جدول بود و آندره‌آ پیرلو نیز در تلاش بود تا در غیاب رونالدو در این دیدار به پیروزی برسد تا کمی از فشار انتقادات هواداران روی خودش کاسته شود.

در نیمه اول، شاهد بازی پایاپایی از سوی هر دو تیم بودیم. دو تیم حملات متعددی را سمت دروازه یک دیگر خلق می‌کردند، اما مهاجمان دقت کافی را در زدن ضربات آخر نداشتند. در اواخر نیمه، شاگردان پیرلو کمی فشار را افزایش دادند، اما باز هم به نتیجه نرسیدند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم یوونتوس کاملا در خلق موقعیت ناکام بود و آن‌ها در طول 45 دقیقه، تنها یک بار توانستند شوت به سمت دروازه میزبان بزنند. اما در آن سمت، آتالانتا جانی تازه گرفته بود و فرصت‌های خوبی نیز ایجاد کرد. سرانجام در دقیقه 87، راسلن مالینووسکی، هافبک آتالانتا، قفل دروازه شزنی را گشود تا میزبان به پیروزی خفیف 1-0 دست پیدا کند. 

آتالانتا با این پیروزی 64 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. یوونتوس نیز 62 امتیازی باقی ماند و حالا باید نگران وضعیت خود باشند. آن‌ها با تیم پنجم و ششم جدول تنها 3 و 4 امتیاز فاصله دارند و ممکن است حتی سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را نیز کسب نکنند. 

4416