آرسنال 1-1 فولام؛ انکتیا ناجی آرتتا شد

آرسنال 1-1 فولام؛ انکتیا ناجی آرتتا شد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در خانه برابر فولام متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم آرسنال و فولام از ساعت 17 در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند. آرسنال در حالی پا به میدان گذاشت که چند بازیکن کلیدی خود از جمله مارتین اودگارد، کیران تیرنی و پیر امریک اوبامیانگ را در اختیار نداشت. البته گفته می‌شود که به جز تیرنی، دیگر بازیکنان برای دیدار حساس پنج شنبه شب برابر ویارئال از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، آماده خواهند بود. 

در نیمه اول، آرسنال مالکیت توپ و میدان را کاملا در اختیار داشت و موقعیت‌های متعددی نیز سمت دروازه آلفونسو آرئولا نیز خلق کرد، اما هیچ کدام ثمربخش نبود. در دقیقه 41 سبایوس موفق به گلزنی شد، اما داور پس از بررسی صحنه، آن را مردود اعلام کرد تا نیمه اول، با تساوی بدون گل پایان یابد. 

در نیمه دوم همانند نیمه اول آرسنال صاحب توپ و میدان بود، اما روی یک ضد حمله توپچی‌ها غافل‌گیر شدند. صحنه برخورد گابریل با ماریو لمینا توسط داور خطا اعلام شد و جاش ماجا تک گل فولام را از روی نقطه پنالتی در دقیقه 59 به ثمر رساند. بعد از آن آرسنال برای جبران کردن گل خورده فشار خود را افزایش داد، اما دفاع جانانه فولام مانع گلزنی توپچی‌ها شده بود. سرانجام در دقیقه 90+6 روی ارسال ساکا به دهانه دروازه و در شلوغی محوطه، ادی انکتیا دروازه فولام را باز کرد، تا تیم رده هجدمی فولام با 3 امتیاز، امارات را ترک نکند. این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

4416