ماجرای پیشنهاد سایپا به مربیان استقلال و پرسپولیس

ماجرای پیشنهاد سایپا به مربیان استقلال و پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- در چند ساعت اخیر دو مربی حاضر در لیگ قهرمانان به سایپا لینک شدند و نام حمید مطهری و فراز کمالوند به عنوان گزینه‌های سرمربیگری این تیم مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، باخت سایپا به مس رفسنجان باعث شد تا ابراهیم صادقی که قبل از این بازی فقط یک دیدار برای ماندن در سایپا فرصت داشت، استعفایش را تقدیم باشگاه کند و مدیران این باشگاه بعد از مطرح شدن نام های مختلف برای جانشینی صادقی، نهایتا نیمکت تیمشان را به محسن بیاتی‌نیا بسپرند.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت جدی ترین گزینه مدیران سایپا بود و حتی به این باشگاه چراغ سبز نشان داد اما نهایتا تصمیم گرفت در آبادان بماند و به همکاری‌اش با صنعت نفت ادامه دهد.

فراز کمالوند و حمید مطهری دیگر مربیانی هستند که مورد توجه باشگاه سایپا قرار دارند و گویا صحبت هایی با این دو مربی شده و این احتمال وجود دارد که باشگاه سایپا بعد از بازگشت استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان، به صورت جدی مذاکره با این دو مربی را پیگیری خواهند کرد.

به این نکته هم اشاره کنیم که حسین فرکی، مجید جلالی، مهدی پاشازاده، امید روانخواه و ... دیگر گزینه‌هایی بودند که در این مدت به مدیرعامل سایپا پیشنهاد شدند.

9697