گوا با این آمار به مصاف پرسپولیس می آید/ کلین شیت و 17 بازی بدون شکست

گوا با این آمار به مصاف پرسپولیس می آید/ کلین شیت و 17 بازی بدون شکست

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی در حالی باید به مصاف گوا بروند که این تیم آمار جالبی از خود در خط دفاعی و دروازه به جای گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، حریف هندی قرمزها که باید سه شنبه شب در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند، هنوز گلی را در این مسابقات دریافت نکرده است و بدون دریافت گل به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

گوا هند حرف پرسپولیس در سه شنبه شب و هفته سوم این مسابقات، در دو بازی قبلی خود مقابل الریان قطر و الوحده امارات موفق به ثبت کلین شیت شده و در طول 180 دقیقه هیچ گلی را دریافت نکرده است. جالب این که دروازه بان گوا به حدی مقابل الریان در بازی اول درخشید که نامش در لیست منتخب بازیکنان هفته اول دیده شد. سینگ، دروازه بان این تیم در بازی شب گذشته برابر الوحده امارات نیز عملکرد درخشانی داشت و چند موقعیت خوب گلزنی حریف را مهار کرد.

یکی دیگر از نکات جالب آماری گوا که جلب توجه م کند، این تیم در 17 بازی اخیر خود شکست نخورده و صاحب 5 پیروزی شده است،آخرین شکست این تیم روز 29 آذر رخ داده و هندی ها در مابقی بازی هایش شکست نخورده اند.

به نظر می رسد پرسپولیس در بازی سوم خود مقابل گوا باید خود را آماده رقابت با یک تیم با انگیزه کنند که می خواهد روند شکست ناپذیری های خود را ادامه دهد.

تیم های پرسپولیس و گوا باید از ساعت 21:30 روز سه شنبه به مصاف هم بروند.

7655