ولخرجی وین رونی برای ساخت یک خانه لوکس و 20 میلیون پوندی

ولخرجی وین رونی برای ساخت یک خانه لوکس و 20 میلیون پوندی

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی ستاره سابق فوتبال انگلیس می خواهد تا پایان عمرش یک زندگی بسیار مجلل را در خانه ای مجلل داشته باشد و به همین خاطر برای آماده سازی عمارت خود 20 میلیون پوند هزینه کرده است.

به گزارش فوتبالی، اسطوره 35 ساله فوتبال انگلیس  و همسرش کالین صاحب یک خانه بسیار شیک و مجلل در منطقه لیورپول هستند که هر زمان به این شهر سفر می کنند، در آن جا اقامت می کنند. آنها می خواستند که این خانه لوکس، نهایت امکانات ممکن را داشته باشد.

رونی که در حال حاضر هدایت تیم دربی کانتی را به عهده دارد، در تابستان 2018 ،  زمینی را در منطقه لیورپول به ابعاد 40 هکتار خرید و تصمیم گرفت که با تخریب خانه های قدیمی و کشاورزی یک عمارت بسیار لوکس را برای خود مهیا کند. تمامی این خانه با مبلمان شیک و سفارشی مزین خواهد شد و قرار است که  این خانه به یک سالن سینما، یک سالن بدنسازی، استخر، اتاق بیلیارد، کافه، آسانسور و یک اتاق فرار زیرزمینی در صورت سوانحی نظیر سیل و زلزله مجهز شود. در حقیقت رونی اعلام کرده است که برایش در این پروژه، پول هیچ اهمیتی ندارد. او می خواهد که تمامی این خانه به لوکس ترین و شیک ترین حالت ممکن باشد و به همین خاطر است که حاضر شده تا چیزی در حدود 20 میلیون پوند برای آماده سازی این خانه هزینه کند.

4125