پاداش کدام تیم‌های ملی فوتسال باقی مانده است؟

پاداش کدام تیم‌های ملی فوتسال باقی مانده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- باوجود پرداخت پاداش اعضای تیم ملی فوتسال بانوان، همچنان پاداش دو تیم ملی فوتسال دیگر باقی مانده است و فدراسیون باید نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، فدراسیون فوتبال روز گذشته پاداش ملی پوشان فوتسال بانوان ایران بابت قهرمانی رقابت‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ را پرداخت کرد. این پاداش قرار بود ۲۲ میلیون تومان باشد اما با کسر مالیات، به ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافت. پرداخت با تاخیر پاداش و کسر مالیات از مبلغ اصلی انتقاد اکثر ملی پوشان را در پی داشت.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال هنوز پاداش مصوب برای دو تیم ملی فوتسال دیگر را پرداخت نکرده است.

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در سال ۲۰۱۷ و یک سال پیش از قهرمانی بانوان در آسیا، موفق شد در نخستین دوره این رده سنی در قاره کهن به عنوان نخست برسد. فدراسیون سابق، پاداش ۱۰ میلیون تومانی برای هر یک اعضای آن تیم جوانان را مصوب کرده بود اما با گذشت چهار سال از آن قهرمانی، هنوز خبری از پاداش نشده است.

از سوی دیگر تیم ملی فوتسال مردان هم که چند ماه پیش از تیم بانوان در سال ۲۰۱۸ به عنوان قهرمانی آسیا رسید، هنوز پاداش خود را کامل دریافت نکرده است.

فدراسیون فوتبال تاکنون نیمی از پاداش ۲۲ میلیون تومانی را به حساب بازیکنان و اعضای تیم ملی مردان بابت قهرمانی در آسیا واریز کرده است و هنوز نیمی از این پاداش باقی مانده است.

جدا از این پاداش‌های مصوب در هیات رئیسه فدراسیون سابق فوتبال، قول‌های شفاهی هم به ملی پوشان در رختکن داده شده بود که آن قول‌ها هم عملی نشده است.

7474