خشم عمومی از برخورد نرم اینستاگرام با کاربر توهین کننده به بازیکن انگلیسی

خشم عمومی از برخورد نرم اینستاگرام با کاربر توهین کننده به بازیکن انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - اینستاگرام به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است چرا که کاربری که به تایرون مینگز ستاره انگلیسی پیام نژادپرستانه فرستاده با برخورد بسیار نرمی مواجه شده است. در حقیقت صفحه این کاربر فقط برای مدت زمان معینی، "محدود" شده است و کاربر هتاک حتی از این شبکه اجتماعی اخراج هم نشده است.

به گزارش فوتبالی، مینگز و باشگاه استون ویلا به صورت جداگانه توهین ها به این مدافع در اینستاگرام را محکوم کرده بودند اما شرکت فیسبوک که مالک اینستاگرام است، برای یک بار دیگر به واکنش ضعیف در مقابل پیام های نژادپرستانه در این شبکه اجتماعی متهم شده است.

مینگز 28 ساله در توئیتی از پیام کاربر هتاک اسکرین شات گرفته بود و نوشته بود:" یک روز دیگر در زندگی شبکه های اجتماعی بدون هیچ سانسوری. لطفا برای ما ابراز تاسف نکنید، فقط در جنگ برای تغییر، سمت خود را مشخص کنید. شبکه های اجتماعی بدون این کار، امن تر نخواهد شد."

یکی از نمایندگان شرکت فیسبوک به این مسئله واکنش نشان داد و گفت:" توهین به تایرون مینگز غیرقابل پذیرش است. نمی خواهیم چنین چیزی را در اینستاگرام ببینیم و با فرد خاطی برخورد خواهد شد. همه ما در مسیر از بین بردن آزار آنلاین همسو  هستیم. در این باره اقدام لازم را صورت خواهیم داد و افرادی که قوانین را بشکنند با اقدام قانونی مواجه می شوند."

اما فرد توهین کننده به مینگز با برخورد بسیار نرمی توسط اینستاگرام مواجه شده است و اکانت وی به صورت "موقت" با "محدودیت" مواجه شده است. کاربران شبکه های اجتماعی از برخورد نرم اینستاگرام گلایه کرده اند و معتقدند که اینستاگرام کلا باید صفحه فرد خاطی را ببندد.

4125