دیوانه بازی مدیر بارسلونا در رختکن؛ آغوش ویژه برای مسی

دیوانه بازی مدیر بارسلونا در رختکن؛ آغوش ویژه برای مسی

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا پس از قهرمانی کوپا دل ری به رختکن رفت تا در ورزشگاه لاکارتوخا شخصا به بازیکنانش قهرمانی جام حذفی را تبریک بگوید. مدیر بارسلونا بدین ترتیب در جشن قهرمانی به بازیکنان تیم کاتالان ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا به همراه رافا یوسته، نایب رئیس ورزشی بارسلونا به تک تک اعضای بارسلونا دست داد و تبریک گفت که لیونل مسی کاپیتان تیم بارسا با یک برخورد بسیار گرم و آغوش بسیار گرمی مواجه شد. لاپورتا البته با عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسا هم برخورد بسیار گرمی داشت. لاپورتا علاقه شخصی خاصی به دمبله دارد و در نظر دارد که قرارداد این بازیکن که تا 2022 اعتبار دارد را در همین تابستان تمدید کند. لاپورتا به تک تک بازیکنانش حتی بازیکنان نیمکت نشین نظیر ریکی پوچ و نتو نیز تبریک گفت.

مدیر بارسلونا در رختکن با بازیکنان عکس گرفت و کمی بعد هم شروع به خواندن سرود بارسا به همراه بازیکنان کرد و شعار قهرمانی (¡Campeones, campeones!) سر داد. البته رونالد کومان در رختکن نبود و لاپورتا در هتل به او تبریک گفت.

لاپورتا که کاملا هیجان زده بود، با ماسک وارد رختکن شد اما کمی بعد ماسکش را در آورد و تا زمان خروج از رختکن از آن استفاده نکرد. او از بازیکنانش تشکر کرد، جام را برداشت و فریاد زد:" احسنت ، احسنت، حالا این جام را داریم!"

لاپورتا بعد از عکس تیمی نیز جام را برداشت و خطاب به تیمش فریاد زد:" حالا پیش به سوی لالیگا!"

4125