سوال روز؛ خطیبی به شجاعی اعتقاد ندارد؟

سوال روز؛ خطیبی به شجاعی اعتقاد ندارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- رسول خطیبی در دو بازی ابتدای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 برابر پاختاکور و الشارجه یک دقیقه هم به مسعود شجاعی بازی نداده است.
به گزارش فوتبالی، خطیبی در بازی برابر پاختاکور از حمید بوحمدان، سعید واسعی، امین اسدی و محمد قادری و در بازی برابر الشارجه از بوحمدان، واسعی، اسدی، قادری و ابوالفضل رزاق پوربه عنوان بازیکن تعویض استفاده کرد اما به شجاعی فرصت بازی کردن نداد.

خطیبی در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی تراکتور که برابر نفت مسجد سلیمان بود، از شجاعی 14 دقیقه استفاده کرد. شجاعی در بازی هفته هفدهم برابر نساجی در ترکیب اصلی قرار گرفت اما در دقیقه 46 تعویض شد. خطیبی در هفته هجدهم برابر سپاهان 9 دقیقه به شجاعی بازی داد و در بازی هفته نوزدهم برابر مس رفسنجان، شجاعی 85 دقیقه برای تراکتور به میدان رفت.

به این ترتیب خطیبی در 6 بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا که هدایت تراکتور را در اختیار داشته است فقط در دو بازی شجاعی را در ترکیب اصلی قرار داده است. شجاعی از 540 دقیقه ای که خطیبی هدایت تراکتور را بر عهده داشته است فقط 154 دقیقه به میدان رفته است که آن هم در لیگ برتر بوده است.

حالا باید دید خطیبی در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان به شماره 7 تیمش فرصت خواهد داد یا اینکه مثل دو بازی قبلی، شجاعی از روی سکو شاهد بازی تیمش خواهد بود.

9697