تعداد غایبان رئال مادرید مقابل ختافه به 9 رسید

تعداد غایبان رئال مادرید مقابل ختافه به 9 رسید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید فقط یک امتیاز تا صدر جدول لالیگا یعنی اتلتیکو مادرید فاصله دارد و به همین خاطر کوچک ترین جزئیات و اتفاقات برای این تیم می تواند حائز اهمیت بالایی باشد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از سه بازی مهم مقابل لیورپول ( دو بار) و بارسلونا حالا باید به مصاف ختافه برود. تیم زیدان از این سه بازی سربلند بیرون آمد و حالا رئال مدعی کسب هر دو جام بزرگ فصل یعنی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا است. رئال مادرید در لالیگا نیاز مبرمی دارد تا هر هشت بازی بعدی خود را ببرد و بازی مقابل ختافه نیز حائز اهمیت بالایی خواهد بود. اما حالا دست زیدان برای این بازی کاملا خالی شده است. 

کاسمیرو به علت اخراج در بازی مقابل بارسلونا و ناچو به علت پنج کارته شدن امشب نمی توانند بازی کنند. رافائل واران همچنان به علت کرونا در قرنطینه است، ادن هازارد و کارواخال به تمرینات گروهی اضافه شده اند اما هنوز در مراحل آخر درمان از مصدومیت قرار دارند، سرجیو راموس، لوکاس وازکز و فرلاند مندی نیز به علت مصدومیت از لیست جا مانده اند. حالا نهمین غایب رئال مادرید برای بازی با ختافه مشخص شده است. باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که فدریکو والورده به علت در تماس بودن با فردی مبتلا به کرونا به قرنطینه رفته است و بدین ترتیب زیدان برای بازی امشب این بازیکن اروگوئه ای را هم در اختیار نخواهد داشت.

در حقیقت کورتوا، میلیتائو، مارسلو، اودریوزولا، کروس، مودریچ، ایسکو، وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس، آسنسیو، ماریانو و بنزما 12 بازیکن تیم بزرگسالان رئال مادرید هستند که امشب مقابل ختافه می توانند بازی کنند و بازیکنان آکادمی بقیه لیست را پر کرده اند.

4125