بایرن مونیخ به دنبال قرار دادن ستاره پنجم روی لباس

بایرن مونیخ به دنبال قرار دادن ستاره پنجم روی لباس

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ در آستانه کسب قهرمانی نهم متوالی‌اش در آلمان است و برای رسیدن به این امر انگیزه‌های فراوانی دارد. یکی از این انگیزه‌ها کسب ستاره پنجم روی لباسش است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته این تیم توانست ولفسبورگ را شکست دهد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود. پیش از بازی، هانسی فلیک گفته بود: شنیده‌ام که می‌توانیم ستاره پنجم را روی لباس‌مان بزنیم. اتفاق خوبی خواهد بود. می‌خواهیم در آن نقش داشته باشیم.

طبق گزارش فوتی هدلاینز بوندسلیگا از فصل ۰۵-۲۰۰۴ قانون ستاره زدن را رونمایی کرد که طبق آن تیم‌هایی که در دسته اول و دوم قهرمان می‌شوند می‌توانند ستاره روی لباس خود بزنند. در ایتالیا هر ۱۰ قهرمانی ستاره دارد اما در آلمان فرمول متفاوت است. ۳ قهرمانی برای یک ستاره کافی است. با ۵ قهرمانی می‌شود ۲ ستاره بالای لوگو قرار داد و با ۱۰ قهرمانی ۳ ستاره. با ۲۰ قهرمانی می‌شود ۴ ستاره به لوگوی اضافه کرد و هنوز تیمی به  ۳۰ قهرمانی نرسیده که فکری به حال آن کنند. حالا بایرن به قهرمانی سی‌ام خود می‌رسد و فرصتی است که این قانون اصلاح شود. پیشتر اعلام شده بود چون قانون در خصوص کسب تعداد بیش از ۲۰ قهرمانی و بیش از ۴ ستاره چیزی نگفته پس بایرن هم این کار را نمی‌کند اما انگار قرار است اتفاقی جدید در این زمنیه رخ دهد.

در حال حاضر بایرن با ۲۹ قهرمانی ۴ ستاره دارد، دورتموند و مونشن گلادباخ با ۵ قهرمانی ۲ ستاره دارند، وردربرمن با ۴ قهرمانی و هامبورگ و استوتگارت هم با ۳ قهرمانی یک ستاره دارند.

1101