ضربه هافبک منچسترسیتی به صورت بازیکن چلسی عمدی بود؟

ضربه هافبک منچسترسیتی به صورت بازیکن چلسی عمدی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندینیو هافبک منچسترسیتی در بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به صورت خواسته یا ناخواسته ضربه ای را با کف استوک خود به صورت میسون مونت بازیکن چلسی زد اما از تنبیه گریخت و با جریمه ای مواجه نشد.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت در حالی که مونت روی زمین افتاده بود، کف پای راست فرناندینیو به صورت وی برخورد کرد هر چند که برخی معتقدند که این اتفاق کاملا ناخواسته بوده و حتی فرناندینیو سعی کرده است که پای خود را کنار بکشد و این ضربه غیرعمدی بوده است.

مونت معتقد بود که این حرکت عمدی بوده است و از داور خواست تا واکنش نشان بدهد اما مایک دین داور بازی حتی کارت زرد هم نشان نداد. بین دو نیمه بازی چلسی و سیتی، کارشناسان بی بی سی هم در این باره نظر دادند. گری لینه کر مجری برنامه گفت:"هر چند که فرناندینیو به صورت مونت ضربه زد اما به نظر می رسید که همه تلاش خود را انجام داد تا این برخورد صورت نگیرد." و آلن شیرر افزود:" کافی است که نگاه کنید که بازیکن منچسترسیتی چقدر تلاش کرد تا  پای خود را کنار بکشد. به نظرم فقط در کسری از ثانیه برای تصمیم گیری زمان داشت." و اشلی کول نیز بیان کرد:" این برخورد می توانست خیلی بدتر از این باشد. فکر نمی کنم که برخوردی جدی با صورت مونت صورت گرفته باشد یا این که بهتر است بگویم شدت برخورد خیلی کم بوده است. در نیمه نهایی جام حذفی طبیعی است که شدت هیجان بیشتر از حالت معمول باشد."

چلسی با پیروزی یک بر صفر مقابل منچسترسیتی توانست تیم گواردیولا را از جام حذفی کنار بزند.

4125