مشکل عالیشاه جدی نیست

مشکل عالیشاه جدی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- خطای خشن بازیکن تیم فوتبال الریان باعث شد تا امید عالیشاه یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس در ادامه با مصدومیت جزیی روبه رو شود.

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی اخیر پرسپولیس برابر الریان قطر، امید عالیشاه در چند صحنه به صورت جدی با خطای بازیکنان خشن حریف روبرو شد به طوری که آثار ناشی از این خطاها ساعتی پس از این دیدار در شبکه های اجتماعی منتشر شد و موجب نگرانی پرسپولیسی ها را فراهم آورد.

در حالی که عالیشاه به صورت لنگان لنگان بازی را ادامه می داد و در ادامه تعویض شد این تصور پیش آمد که شاید مصدومیت او حاد باشد اما از اردوی پرسپولیس در گوا خبر می رسد با وجود شدت ضرباتی که از سوی بازیکنان الریان به کاپیتان دوم پرسپولیس وارد شد به نظر می رسد مشکل او چندان جدی به نظر نمی رسد و در شرایطی که روند درمانی او بلافاصله بعد از بازی آغاز شده، کادر فنی در تلاش است وضعیت جسمانی عالیشاه را برای بازی بعدی پرسپولیس آماده سازد.

امید عالیشاه در طول مسابقه مقابل الریان نمایش درخشانی ارائه کرد تا همچنان جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل باشد،ا و پاس گل سوم قرمزها را هم به نام خود ثبت کرد و در نقش گلسازی موثر نشان داد.

7655