آرتتا: نباید تمام تمرکزمان فقط لیگ اروپا باشد

آرتتا: نباید تمام تمرکزمان فقط لیگ اروپا باشد

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی آرسنال اعلام کرده نباید تمام تمرکز آن‌ها روی لیگ اروپا باشد و آرسنالی‌ها باید به لیگ برتر هم فکر کنند.

به گزارش فوتبالی، آرتتا در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: اینکه تمام تخم‌ مرغ‌های‌مان را درون یک سبد قرار دهیم (تنها روی یک مسئله سرمایه‌گذاری کنیم) اشتباه بزرگی است.  من به این ضرب‌المثل علاقه زیادی دارم. پدرم زمانی که من ۱۵ سال داشتم آن را به من یاد داد. نمی‌توانیم آن کار را کنیم. لیگ اهمیت زیادی دارد و امتیازات زیادی برای بازی مانده و تغییرات زیادی در چند هفته اخیر در جدول رخ داده است. می‌خواهیم در راه رسیدن به سهمیه اروپایی تا آخرین لحظه جزء مدعیان باشیم و برای این کار باید کنار هم تلاش کنیم.

بزرگترین مشکل آرسنال در بازی‌های امسال نداشتن استمرار است. آرتتا می‌گوید: اگر شما به نمایش‌هایی ما نتایجی که مقابل برخی از رقبای قدرتمند کسب کرده‌ایم نگاه کنید می‌گویید چگونه چنین چیزی ممکن است؟ اما به دلایل گوناگون چه در جزئیات و چه در اشتباهات ما امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم. اینم مسئله ما را در جایگاهی قرار داده که از آن راضی نیستیم. فرم ما در لیگ اروپا خیلی خوب بوده و حالا با حضور در نیمه نهایی خوش‌بین هستیم که به فینال برسیم. اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده‌ایم. یک سطح وجود دارد که ما می‌توانیم به آن برسیم و زمانی که به آن رسیدیم بازی مقابل ما سخت است. این حدی است که باید برای خودمان تعیین کنیم.

1101