ورنر: مشکلی ندارم تعداد پاس گل‌هایم از گل‌هایم بیشتر شود

ورنر: مشکلی ندارم تعداد پاس گل‌هایم از گل‌هایم بیشتر شود

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته تیم چلسی توانست در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، منچستر سیتی را ۱-۰ شکست دهد و به فینال برسد. در این بازی تیمو ورنر پاس گل تیمش را به حکیم زیاش داد. ورنر گفته مشکلی ندارد تعداد پاس گل‌هایش یشتر از گل‌هایش باشد چون به تیم کمک می‌شود.

به گزارش فوتبالی، ورنر پس از پایان بازی به BBC گفته: من پاس‌ گل‌های بیشتری نسبت به گل‌هایی که زدم، داده‌ام که در سال گذشته برای من عجیب بوده. تا زمانی که به تیم کمک می‌شود برای من مشکلی ندارد. اتفاق خوبی بود که توپ را به خوبی برای حکیم فرستادم.

بازیکن ۲۵ ساله چلسی در ادامه افزود: فکر می‌کنم ۲ تیم از بهترین‌های انگلیس در حال حاضر، مقابل هم بازی کردند. بازی متعادلی بود. برنده شدیم زیرا از ضد حملات استفاده کردیم و یک گل زدیم. در نهایت به خوبی دفاع کردیم. مثل بازی‌های قبل. فکر می‌کنم می‌توانیم بگویم بهترین تیم برنده شد.

ورنر در ادامه افزود: در چنین بازی‌هایی مهم است که تاکتیک خوبی داشته باشید اما در نهایت کلاس فردی بازیکنان نتیجه را تعیین می‌کند. همین مسئله باعث شد تا ما برنده شویم.

گفتنی است دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی را ساوتهمتون و لستر برگزار می‌کنند تا حریف چلسی برای دیدار فینال مشخص شود.

1101