قطع همکاری ایتالیا و پوما؛ آبی‌پوشان در راه قرارداد با آدیداس

قطع همکاری ایتالیا و پوما؛ آبی‌پوشان در راه قرارداد با آدیداس

پایگاه خبری فوتبالی – همکاری کمپانی پوما و تیم ملی ایتالیا خاتمه خواهد یافت و احتمالا آبی‌پوشان از سال ۲۰۲۲ با آدیداس همکاری می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، کمپانی پوما که از سال‌ها پیش وظیفه تولید البسه تیم ملی ایتالیا را پس از برند کاپا بر عهده گرفته بود حالا به پایان قرارداد خود با تیم ملی ایتالیا رسیده و احتمالا این همکاری تمدید نمی‌شود. پس از سال ۲۰۰۲ که ایتالیا دیگر لباس‌های کاپا را بر تن نکرد، از ابتدای ۲۰۰۳ پوما با این تیم قرارداد بست و ایتالیایی‌ها با پوما توانستند قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ شوند.

سال ۲۰۰۸ ایتالیا یک قرارداد ۷ ساله با پوما بست که این قرارداد پس از اتمام در سال ۲۰۱۵ به مدت ۷ فصل دیگر تمدید شد اما حالا با توجه به نزدیک شدن به اتمام مدت قرارداد، گفته شده طرفین به همکاری خود ادامه نخواهند داد و تیم ملی ایتالیا قرار است از سال ۲۰۲۲ با برند جدیدی همکاری کند که فوتی هدلاینز آن را آدیداس دانسته. آدیداسی که در دهه ۷۰ لباس های ایتالیا را تامین می‌کرده و یکی از اولین تولیدکننده‌های البسه ایتالیا بوده. حالا پس از ۴ دهه و حضور برنده‌های چون انره، بایلا، لو کوک اسپورتیف، دیادورا، نایک و کاپا به نظر می‌رسد دوباره آدیداس لباس آتزوری را تامین خواهد کرد.

1101