پرشورها از سه تیم ایرانی عقب افتادند

پرشورها از سه تیم ایرانی عقب افتادند

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور تنها تیم ایرانی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا است که هنوز نتوانسته به برتری دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم به مصاف تیم الشارجه امارات رفت و مقابل میزبان خود تن به تساوی بدون گل داد تا با ۲ امتیاز در رده دوم گروه جای بگیرد.

شاگردان» رسول خطیبی» در صورت پیروزی می توانستند به صدر جدول برسند اما همانند دیدار با پاختاکور ازبکستان به یک امتیاز قناعت کردند. با این نتیجه و با توجه به بازی‌های هفته نخست، تراکتور تنها تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۱ است که نتوانسته بردی را به دست بیاورد.

پرسپولیس در هر ۲ مسابقه به برتری رسیده است. فولاد در هفته دوم از سد الوحدات گذشت و نخستین پیروزی‌اش را جشن گرفت. استقلال هم قبل از دیدار دوم توانسته در هفته نخست از سد الاهلی عربستان بگذرد و یک پیروزی را به ثبت برساند.  

البته که شاگردان «فرهاد مجیدی»  هم باید یک رکورد را حفظ کنند. در هفت دیداری که تا به اینجا نمایندگان ایرانی در مرحله گروهی این فصل به انجام رسانده‌اند چهار پیروزی و سه تساوی به دست آمده  و هنوز شکستی رقم نخورده است. تیم «فرهاد مجیدی» در صورتی که بتواند بازی دوم را هم بدون باخت پشت سر بگذارد، نمایندگان ما در ۲ هفته نخست بدون باخت به کار خود پایان می‌بخشند که در نوع خود یک رکورد بسیار خوب به حساب می‌آید.

استقلال از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد روز دوشنبه در دومین دیدار خود به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت.

7474