نمایش دور از انتظار شجاع مقابل پرسپولیس/ شجاع در قطر، بی خطر!

نمایش دور از انتظار شجاع مقابل پرسپولیس/ شجاع در قطر، بی خطر!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ایرانی الریان قطر نتوانست مانع گلزنی هم تیمی های سابق خود در پرسپولیس شود.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل زاده که بعد از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته با جدایی از پرسپولیس راهی الریان قطر شده است، در تقابلی جذاب امروز با پیراهن این تیم برابر هم‌تیمی‌های سابق خود حاضر شد اما علیرغم صحبت هایی که درباره انگیزه این بازیکن برای بازی مقابل پرسپولیس صورت گرفته بود ولی این مدافع ایرانی نتوانست کار خاصی از پیش ببرد.

مدافع میانی و ملی‌پوش ایرانی الریان که در ابتدای بازی با دعوت هم‌تیمی‌های سابق خود در عکس تیمی این تیم حاضر شد و قرمزها همراه با شجاع عکس تیمی 12 نفره ثبت کردند، انتظار می رفت او در جریان بازی با توجه به شناختی که از پرسپولیس داشت، تیمش را در مسیر دستیابی به پیروزی و صدرنشینی در گروه پنجم رقابت‌ها قرار دهد اما این مدافع ملی پوش پس از اینکه در نیمه اول برنده به رختکن رفت در آغاز نیمه دوم همراه با سایر بازیکنان این تیم در خط دفاع مقابل خط هجومی قرمزها مغلوب شدند و دروازه نماینده قطر 3 بار توسط شاگردان یحی گل محمدی باز شد تا با کسب 3 امتیاز صدر جدول را از آن خود کنند.

شجاع خلیل زاده که در نیمه اول در چند صحنه با بازیکنان پرسپولیس از جمله شهریار مغانلو، عالیشاه و مهدی ترابی برخوردهایی داشت ولی در نیمه دوم کاملا از جریان بازی خارج شده بود و اثری از آن شجاع همیشگی که قبلا در پرسپولیس از او سراغ داشتیم نبود.

هر چند بسیاری از کاربران در فضای مجازی این نوع رفتار او را به نوعی مظلوم نمایی برای بازگشت دوباره به پرسپولیس و یا کم کاری به نفع پرسپولیس قلمداد می کنند اما نمایش ضعیف این بازیکن مقابل شاگردان یحیی گل محمدی کاملا مشهود بود و این نمایش مطمئنا علاوه بر لورن بلان، می تواند اسکوچیچ را نگران کند.

حالا باید به انتظار نشست و دید در دور برگشت مسابقات و مصاف دوباره پرسپولیس و الریان شجاع می تواند همان مدافع قلدر و جنگنده همیشگی باشد یا نه.

7655