بازیکنی که از مسی مشت خورده بود پس از قهرمانی بارسلونا چه کرد؟

بازیکنی که از مسی مشت خورده بود پس از قهرمانی بارسلونا چه کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - آسیر ویالیبره، بازیکن اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا که با قهرمانی بیلبائو همراه شده بود، از لیونل مسی مشت دریافت کرده بود و مسی هم به خاطر این حرکت خود اخراج شد. این بازیکن در فینال کوپا دل ری هم برای تیمش بازی کرد اما نتوانست کار خاصی را از پیش ببرد و بارسلونا مقتدرانه قهرمان جام حذفی اسپانیا شد.

به گزارش فوتبالی، ویالیبره پس از قهرمانی بارسلونا در کوپا دل ری و زمانی که آبی و اناری ها جام را بالای سر می‌بردند، در حالی که آن ها را تماشا می‌کرد، برایشان دست می‌زد و تشویقشان می‌کرد تا احترام خود را به آن‌ها نشان داده باشد و رفتاری حرفه‌ای از او سر زده باشد. ویالیبره پس از قهرمانی بیلبائو در سوپر جام اسپانیا مشغول ساز زدن شده بود اما اکنون تیمش قهرمان نشد و اتلتیک بیلبائو به شکل مفتضحانه‌ای بازی را باخت و ویالیبره برای تیم رقیب دست زد و زمانی که مسی جام را بالای سر می‌برد او را تشویق کرد.

فوتبال مملو از پیروزی ها و شکست هاست و این رفتار حرفه‌ای است که ماندگار می‌شود چرا که همانطور که می‌بینید ویالیبره در فینال قبلی مقابل بارسا پیروز شده بود و ساز می‌زد و در آن بازی از مسی مشت خورده بود اما اکنون برای قهرمانی بارسا و لیونل مسی در کوپا دل ری دست می‌زند و رفتارش غیر حرفه‌ای نیست.

1470