تکرار یک قاب برای لیونل مسی پس از 9 سال

تکرار یک قاب برای لیونل مسی پس از 9 سال

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با نتیجه 4 بر 0 اتلتیک بیلبائو را شکست داده و قهرمان جام حذفی اسپانیا شد و باید دید که بارسا می‌تواند لالیگا را هم ببرد یا نه. لیونل مسی در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و علاوه بر تاثیری که روی گل های بارسلونا داشت، دو گل هم به ثمر رساند تا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و جوردی آلبا همکاری بسیار خوبی در این بازی با هم داشتند. این دو تبدیل به دو رفیق و دو هم تیمی بسیار خوب در بارسلونا شده‌اند به طوری که روی گل های زیادی به هم کمک کرده‌اند.

لیونل مسی برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو ریش های خود را تراشیده بود و همین مسئله باعث شد تا چهره‌ی مسی شبیه با سال‌های دور شود. لئو مسی در سال 2012 هم یک بار با جوردی آلبا خوشحالی کرده بود و در آن تصویر هم ریش نداشت و اکنون پس از 9 سال هم دوباره شانه به شانه و یا اصطلاحا دوشادوش او خوشحالی کرد و چهره‌اش مشابه آن سال ها بود.

باید دید که اوضاع برای مسی در بارسا چگونه پیش می‌رود و او قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه چرا که قرارداد فعلی او در تابستان به پایان خواهد رسید و اگر مسی قصد ماندن دارد باید قرارداد را تمدید کند.

1470