دستور تاکتیکی یحیی بین دو نیمه؛ شلیک به توپخانه پرسپولیس

دستور تاکتیکی یحیی بین دو نیمه؛ شلیک به توپخانه پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- کادر فنی پرسپولیس بعد از باخت در نیمه اول و بازگشت به بازی دستور تاکتیکی جدیدی را در نیمه دوم به بازیکنان قرمزپوش گوشزد کردند.

به گزارش فوتبالی،پرسپولیسی ها که در نیمه اول با یک گل بازی را بازنده به رختکن رفته بودند در بین دو نیمه یحیی گل محمدی دستور شلیک به توپخانه پرسپولیس داد تا روی نقطه ضعف دروازه بان این تیم بتوانند دروازه الریان قطر را باز کنند.

شاگردان یحیی گل محمدی که در نیمه اول نمایش خوبی نداشتند اما با شروع نیمه دوم این تیم متحول شد و بارها سیامک نعمتی، احمد نوراللهی،شهریار مغانلو و مهدی ترابی دستورات کادر فنی مبنی بر شوتزنی به سمت دروازه الریان را اجرایی کردند و همچنان دروازه بان این تیم توپ ها را به صورت دو ضرب مهار می کرد تا مشخص شود که ضعف دروازه بان قطری همچنان روی شوت های از راه دور رفع نشده است.

یحیی گل محمدی که تیمش موفق شد با سه گل از سد الریان عبور کند کاملا مشخص بود که این تیم را به خوبی آنالیز کرده است و روی نقاط ضعف الریان در خط دفاع و دروازه کار کرده بودند اما علیرغم اینکه بازیکنان پرسپولیس توانستند با شوت های خود دروازه حریف قطری خود را تهدید کنند ولی این دروازه بان با دفع های دو ضرب و سه ضرب مانع گلزنی روی شوت زدن بازیکنان این تیم شد.

در ترکیب پرسپولیس بازیکنان شوتزنی همچون سیامک نعمتی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، شهریار مغانلو قرار دارند و در ضربات کرنر هم سیدجلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان قادر خواهند بود به خوبی از فضای لازم سود ببرند. 

موضوعی که باعث می‌شود یحیی گل محمدی تاکید زیادی به شاگردانش برای استفاده از این فضاها و همچنین سود بردن آل کثیر و دیگر بازیکنان نزدیک به خط دروازه برای ریباندها داشته باشد.

7655