گواردیولا پس از شکست مقابل چلسی: ما با تمام وجود جنگیدیم

گواردیولا پس از شکست مقابل چلسی: ما با تمام وجود جنگیدیم

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر چلسی دفاع کرد و اذعان کرد که آن‌ها به اف ای کاپ اهمیت می‌دهند و تمامی حرف‌های رسانه‌ها، کذب است. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش از مرحله نیمه نهایی اف ای کاپ انگلستان، دو تیم چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان توخل موفق شدند با پیروزی 1-0، راهی فینال شوند. تک گل این دیدار را حکیم زیاش به ثمر رساند. پیش از این دیدار خیلی از کارشناسان معتقد بودند که سیتی در راه کسب یک چهارگانه تاریخی می‌باشد و حالا با این شکست، رویای چهارگانه نیز از بین رفت. 

به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "چه می‌توانم بگویم؟ ما تنها دو روز و نیم برای ریکاوری کردن وقت داشتیم. ما در مقابل دورتموند در آلمان بازی کردیم و بعد باید به اینجا سفر می‎کردیم. ما به مدت 3 ساعت در قطار بودیم و یک ساعت نیز توقف داشتیم."

او در ادامه نیز افزود: "ترکیب من؟ همه لایق بازی کردن هستند. لطفا نگویید که ما به این رقابت‌ها توجه نمی‌کنیم، وقتی برای چهارمین بار متوالی در فینال کارابائو کاپ حضور داریم. فقط بگویید که ما شکست خوردیم و وقتی شکست می‌خوریم، تمامی تصمیمات ما زیر سوال می‌رود. اگر شما به این تورنمنت‌ها نگاه ویژه‌ای نداشته باشید، نمی‌توانید به مدت 4 سال متوالی در نیمه نهایی اف ای کاپ یا فینال جام اتحادیه حضور داشته باشید. بازیکنانم تا آخرین ثانیه طوری جنگیدند که تاکنون من چنین چیزی مشاهده نکرده بودم."

4416