قابی از محاصره مسی در فینال جام حذفی اسپانیا

قابی از محاصره مسی در فینال جام حذفی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف هم رفته‌اند و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و جام به دست کدام تیم خواهد رسید. اما در نیمه اول این دیدار، لیونل مسی به شدت تحت فشار بود و توسط بازیکنان اتلتیک بیلبائو محاصره شده بود به طوری که هر وقت توپ به دستش می‌رسید بدون تردید، حداقل دو نفر به طور مستقیم مامور مهار او بود.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول فینال کوپا دل ری، اتلتیک بیلبائو به شدت مشغول دفاع بود و در همین میان هم لیونل مسی را چند نفره محاصره کرده بودند تا مانع از حرکات خطرناک او و گلزنی‌اش شوند و همین مسئله باعث شد تا قابی از محاصره شدن لیونل مسی توسط بازیکنان اتلتیک بیلبائو در فینال جام حذفی اسپانیا به ثبت برسد.

بارسلونا مدت هاست که جامی نبرده و لیونل مسی می‌خواهد این طلسم را بشکند و در تلاش است تا قهرمان جام حذفی شود اما بازیکنان بیلبائو او را محاصره کرده‌اند و مسی در ابتدا باید این محاصره را بشکند و به اصطلاح از چنگ بازیکنان اتلتیک بیلبائو فرار کند.

باید دید که اوضاع برای لئو مسی چگونه خواهد بود اما این قاب جالب از مارک شدن او توسط بازیکنان بیلبائو در این بازی به ثبت رسید.

1470