فلیک از بایرن مونیخ جدا می‌شود؛ مقصد بعدی کجاست؟

فلیک از بایرن مونیخ جدا می‌شود؛ مقصد بعدی کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی - جدایی هانسی فلیک، سرمربی کنونی بایرن مونیخ از این تیم در پایان این فصل قطعی شد و او با به اتمام رسیدن بوندسلیگا از جمع باواریایی ها جدا می‌شود و دیگر هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، فلیک در بایرن مونیخ افتخارات زیادی به دست آورد و دومین شش گانه‌ی تاریخ فوتبال باشگاهی را به ثبت رساند اما دیگر به نظر می‌رسد که در این باشگاه به پایان کار خود رسیده است. بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل مقابل پاریسن ژرمن در مرحله‌ی یک چهارم نهایی حذف شد.

گمانه زنی هایی وجود دارد که او سرمربی آینده تیم ملی آلمان خواهد شد اما هیچ چیز در این باره قطعی نیست و باید دید که در نهایت چه مسائلی درباره این قضیه پیش خواهد آمد. فلیک درباره اینکه هدایت تیم ملی آلمان را برعهده خواهد گرفت یا نه گفته است:"هنوز چیزی مشخص نیست."

سرمربی آلمانی همچنین درباره تصمیمی که برای جدایی از بایرن مونیخ گرفته است گفت:"تصمیم سختی گرفتم. من هوادار بایرن مونیخم. گرد مولر، پل برایتنر، کارل هاینز رومنیگه همگی الگوی های بچگی من هستند. من همیشه قدردان این فرصت سرمربیگری در بایرن مونیخ هستم." 

باید دید که آینده‌ی این مربی به چه شکل رقم خواهد خورد اما دستاورد های او در مونیخ فراموش نشدنی خواهد بود.

1470