عکس؛ تغییر چهره بامزه آزپیلیکوئتا در جدال با گابریل ژسوس!

عکس؛ تغییر چهره بامزه آزپیلیکوئتا در جدال با گابریل ژسوس!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و منچسترسیتی در مرحله‌ی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس موسوم به FA Cup به مصاف هم رفته‌اند و بازی حساسی میان شاگردان توخل و شاگردان گواردیولا جریان دارد. منچسترسیتی در این فصل تقریبا قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی کرده است و اکنون می‌خواهد در جام حذفی انگلیس هم به قهرمانی برسد. تیم گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا هم شانس نسبتا خوبی برای قهرمانی دارد.

به گزارش فوتبالی، اما در نیمه اول دیدار چلسی و منچسترسیتی، روی یک صحنه گابریل ژسوس و آزپیلیکوئتا روی تصاحب توپ وارد یک جدال شدند و مدافع اسپانیایی چلسی به دنبال مهار مهاجم برزیلی منچسترسیتی بود و روی این صحنه اتفاق بامزه‌ای که افتاد این بود که چهره‌ی آزپیلیکوئتا به شکل بامزه‌ای تغییر کرد و او زبان و دهان خود را به شکل عجیبی که در تصویر می‌بینید، تغییر داد. به نظر می‌رسد که فشار بالای بازی روی این مدافع اسپانیایی تاثیر گذار بوده است و این قاب جالب را به ثبت رساند که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک سوژه شده است.

گابریل ژسوس هم روی این صحنه تحت فشار است اما تغییر چهره‌ی او طبیعی تر از آزپیلیکوئتا بوده و چیزی است که به طور معمول در فوتبال شاهد آن هستیم.

1470