تیم ملی فوتبال بانوان چگونه به رنکینگ فیفا بازگشت؟

تیم ملی فوتبال بانوان چگونه به رنکینگ فیفا بازگشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان گفت: با توجه به مکاتبات و پیگیریهای انجام شده توسط فدراسیون فوتبال و اعلام برنامه اردوهای تیم ملی به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تیم ملی فوتبال بانوان ایران رنکینگ فیفا بازگشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در خصوص واریز پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان عنوان کرد: با  نظر مساعد عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال  و پیگیری‌های که از سوی اینجانب صورت گرفت طبق قولی که داده شده بود، سرانجام پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال  بانوان امروز به حساب شان واریز شد.

وی در ادامه بیان کرد: البته باید این نکته را  یاد آوری کنم که یکی از برنامه های مهم عزیزی خادم در زمان انتخابات توجه ویژه پیشرفت و توسعه در حوزه بانوان بود. یکی از اهداف اصلی ما در این مسیر این است، که فوتبال بانوان رو به جایگاه اصلی خودش برگردانیم. آنچه مسلم است فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را با توجه به شرایط موجود در این زمینه انجام خواهد داد.

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در خصوص بازگشت تیم ملی فوتبال بانوان به رنکینگ فیفا اظهار داشت: با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده توسط فدراسیون فوتبال و اعلام برنامه اردوهای تیم ملی به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تیم ملی بانوان ایران به رنکینگ فیفا بازگشت.

موسوی در ادامه خاطر نشان کرد: طبق اساسنامه فدراسیون انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان و پیشنهاد آن به هیات رئیسه از سوی نایب رئیس سوم و رئیس دپارتمان بانوان است. برهمین اساس در هر سه رده بانوان سرمربی پیشنهادی را  به رئیس فدراسیون و  سایراعضای هیت رئیسه اعلام کردیم و پس از تصویب هیات رئیسه فدراسیون متعاقبا از طریق سایت رسمی فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان گفت: البته با توجه به نگاه بسیار ویژه رئیس فدراسیون به حوزه بانوان و اهمیتی که ایشان بر برگزاری هرچه سریع تر اردوها دارند یقین دارم که ااین امر بزودی محقق خواهد شد.

6641