وولفسبورگ 2-3 بایرن مونیخ؛ باواریایی‌ها برنده جدال بالانشینان شدند

وولفسبورگ 2-3 بایرن مونیخ؛ باواریایی‌ها برنده جدال بالانشینان شدند

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ به پیروزی مهمی در برابر وولفسبورگ دست پیدا کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و نهم بوندسلیگا آلمان، دو تیم وولفسبورگ و بایرن مونیخ از ساعت 18 در ورزشگاه فولکس‌واگن به مصاف هم رفتند. این دیدار نبرد تیم‌های اول و سوم جدول بود و دو تیم برای تثبیت جایگاه خود در جدول نیاز به پیروزی و 3 امتیاز داشتند. 

در نیمه اول، شاهد دیدار پرگل و جذابی بودیم. وولفسبورگ کمی بهتر بازی را آغاز کرد، اما این بایرن مونیخ بود که در دقیقه 15، توسط جمال موسیالا، پدیده 18 ساله خود به گل اول رسید. در دقیقه 24 اریک ماکسیم چوپوموتینگ اختلاف را دو برابر کرد. بعد از این گل، میزبان برای جبران گل‌های خورده جلو کشید و موفق شد در دقیقه 35 با ضربه زیبای وگهوست، حساب کار را 2-1 کند. تنها دو دقیقه بعد از این گل، جمال موسیالا گل دوم خود و سوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا مهمان با برتری 1-3 به رختکن برود. 

در نیمه دوم، ماکسیمیلین فیلیپ در دقیقه 54، اختلاف را به حداقل رساند. بازی پس از این گل، کمی افت کرد و توپ در میانه زمین در جریان بود. در چند دقیقه پایانی، وولفسبورگ برای رسیدن به گل تساوی، کمی فشار آورد، اما اصلا زهردار عمل نکردند تا شاگردان فلیک با نتیجه 2-3، به پیروزی برسند و اختلاف امتیازشان را با لایپزیش رده دومی، به 7 امتیاز افزایش دهند. 

4416