مجیدی: فراتر از انتظار نتیجه گرفتیم/ نباید تیم ما دچار استرس شود

مجیدی: فراتر از انتظار نتیجه گرفتیم/ نباید تیم ما دچار استرس شود

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان آلومینیوم معتقد است این تیم در نخستین سال حضورش در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، میثم مجیدی درباره شرایط آلومینیوم اظهار کرد: با توجه به وقفه لیگ برتر که به نظرم کمی به ضرر ما شد، تمرینات‌مان را پس از دو روز وقفه شروع کردیم و با انجام کارهای بدنسازی و فنی سعی می‌کنیم خودمان را در شرایط خوبی نگه داریم تا در مسابقات آینده نتایج خوبی به دست آوریم.

او در خصوص تساوی آلومینیوم در دیدار هفته قبل برابر ماشین‌سازی ابراز کرد: به نظرم تیم حریف را دست کم گرفتیم و از طرف دیگر آنها آمده بودند تا سه امتیاز را بگیرند. شروع خوبی در این مسابقه نداشتیم و همین اتفاق موجب شد نتوانیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم. ماشین‌سازی هم چیزی برای از دست دادن نداشت و می‌خواست به برتری برسد.

مدافع چپ آلومینیوم ادامه داد: در این مدت شرایط و تمرینات خوبی را زیر نظر آقای منصوریان و کادر فنی تیم داشتیم و کاملا به شرایط خوبی رسیده‌ایم. بازیکنان دوباره انگیزه قبلی را به دست آوردند و آماده هستند تا بازی‌ها شروع شود و روند خوب قبلی را حفظ کنیم.

مجیدی در خصوص دیدار هفته آینده آلومینیوم مقابل پیکان ابراز کرد: پیکان تیم قابل احترامی است ولی تیم ما می‌خواهد از فرصت میزبانی استفاده کند و با یک برد دوباره به کورس بالای جدولی‌ها برگردد. البته همین حالا هم آلومینیوم به‌عنوان تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر را دارد، عملکرد خوبی داشته و فراتر از انتظار و پیش‌بینی‌ها نتیجه گرفته است.

او تاکید کرد: نباید توقع از تیم ما بالا برود تا بازیکنان دچار استرس شوند چون ما سال اول حضورمان در لیگ برتر است و شاید دو، سه فصل زمان ببرد تا به ثبات و جایگاه خوبی برسیم. از مسؤولان استانی و هیئت مدیره باشگاه نیز تقاضا داریم که از حالا به فکر سال آینده باشند و شرایط تیم را برای فصل بعد مهیا کنند تا مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

6641