چالش جدید رایولا؛ دوناروما پردرآمدترین دروازه بان دنیا می‌شود؟

چالش جدید رایولا؛ دوناروما پردرآمدترین دروازه بان دنیا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – دستمزدی که دوناروما از میلان برای تمدید قراردادش می‌خواهد او را به پردرآمدترین دروازه‌بان سری آ و دومین بازیکن (در میان تمام پست‌ها) پردرآمد در این لیگ تبدیل می‌کند.

به گزارش فوتبالی، جیانلویجی دوناروما، دروازه‌بان جوان میلان امسال قراردادش با این تیم به پایان می‌رسد و هنوز مدیران وسونری نتوانسته‌اند با مدیر برنامه او، مینو رایولا در راه تمدید دستمزد به توافق برسند زیرا او درخواست افزایش چشمگیر دستمزدش را دارد.

در حال حاضر مینو رایولا به مدت یک هفته در ایتالیا خواهد ماند تا پیشنهاد میلان و دیگر تیم‌های خواهان دوناروما را بررسی کند. هنوز توافقی با هیچ تیمی حاصل نشده اما نکته اینجاست دوناروما که هم اکنون ۶ میلیون یورو دستمزد می‌‌گیرد نه تنها پیشنهاد ۸ میلیونی میلانی‌‌ها را رد کرده بلکه درخواست دستمزدی ۲ برابری یعنی ۱۲ میلیون در سال را داشته است.

طبق اعلام کالچومرکانو دستمزد ۱۲ میلیون یورویی در سال دوناروما را پس از کریستیانو رونالدو به گران ترین بازیکن در سری آ تبدیل می‌کند. همچنین او در صورت دریافت ۱۲ میلیون یورو پردرآمدترین دروازه‌بان تمام دنیا خواهد شد و از داوید دخیا که هم اکنون ۱۱ میلیون یورو در سال دستمزد می‌گیرد پیشی خواهد گرفت.

در هر صورت باید دید کدام تیم‌ توانایی پرداخت این مبلغ را دارد.

1101