خبر بد برای هواداران رونالدو: فردا بازی نمی کند

خبر بد برای هواداران رونالدو: فردا بازی نمی کند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو هفته گذشته به شدت جنجال ساز شد. مهاجم پرتغالی با وجود پیروزی یووه مقابل جنوا به خاطر رفتارش در پایان بازی ، کوبیدن پیراهن رختکن به زمین و مشت زدن به دیوار رختکن به شدت جنجال ساز شد چرا که این بازیکن با وجود پیروزی تیمش از این که نتوانسته بود گل بزند، عصبانی بود و نتوانست خودش را کنترل کند.

به گزارش فوتبالی،  یوونتوس فردا بازی مهمی در مقابل آتالانتا دارد و باید پیروز شود تا همچنان به کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای فصل آینده امیدوار باشد اما رونالدو نمی تواند در این بازی حضور پیدا کند. آندره آ پیرلو سرمربی ایتالیایی بیانکونری ها با تائید این خبر گفت:" رونالدو بازی نمی کند. از مشکل مصدومیتش ریکاوری نکرده است و اگر فردا در زمین حضور پیدا کند احتمال تشدید مصدومیتش وجود دارد و به همین خاطر بازی نخواهد کرد."

پیرلو در مورد مصدومیت رونالدو توضیح داد:" او در روز دوشنبه احساس درد داشت و نمی توانست آن طور که می خواست به توپ ضربه بزند. فشار و تعهدد بازیها باعث شده تا نتواند به خوبی انرژی خود را کنترل کند و به همین خاطر ترجیح دادیم که استراحت کند تا برای بازی چهارشنبه در مقابل پارما کاملا آماده باشد."

بدین ترتیب به نظر می رسد که فردا موراتا و دیبالا خط حمله یوونتوس را در مقابل تیم گاسپرینی تشکیل خواهند داد. مهاجم آرژانتینی پس از مصدومیتی سه ماهه روی فرم آمده و کاملا سرحال است.

4125