عکس؛ جای ضربه کاپیتان لیورپول روی کفش بنزما

عکس؛ جای ضربه کاپیتان لیورپول روی کفش بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حالی که پس از دو بازی بسیار سخت در خانه مقابل لیورپول و بارسلونا از نظر بدنی به شدت خسته بود، چهارشنبه گذشته به آنفیلد رفت تا مقابل لیورپول قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول برای صعود به حداقل دو گل نیاز داشت و به همین خاطر رئال مادرید تصمیم گرفت که با توجه به غایبانش و خستگی بازیکنان تمرکز خود را روی گل نخوردن بگذارد. تیم زیدان موفق شد که کلین شیت کند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا رئال مادرید به لطف پیروزی سه بر یک در دور رفت به مرحله بعدی برسد.

اما این صعود برای رئال مادرید می توانست خیلی آسان تر باشد اگر کویپرس داور هلندی بازی و تیم داور ویدیویی تصمیم دیگری را در مورد برخوردی شدید در آغاز بازی می گرفتند. در حقیقت در دقایق آغازین بازی چهارشنبه گذشته در آنفیلد، جیمز میلنر کاپیتان لیورپول ضربه بسیار خشنی را به پای کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید زد که داور این صحنه را حتی با کارت زرد هم جریمه نکرد در حالی که روبرتو کارلوس بازیکن اسبق رئال گفته بود که داور در این صحنه باید کارت قرمز نشان می داد.

حالا سه روز بعد از این بازی، خوزه لوئیز سانچز خبرنگار اسپانیایی تصویری از کفش بنزما منتشر کرده است که به خاطر این صحنه پاره شده و نوشته که مهاجم فرانسوی رئال مادرید خوش شانس بوده که به خاطر این صحنه با مصدومیت مواجه نشده است!

4125