تخلف تیم دیوید بکام برای جذب هافبک سابق یوونتوس

تخلف تیم دیوید بکام برای جذب هافبک سابق یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی با مدیریت دیوید بکام برای خرید ماتوئیدی بازیکن سابق تیم ملی فرانسه مرتکب تخلف شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 34 ساله فرانسوی در ماه آگوست به اینتر میامی ملحق شد اما بر خلاف قوانین در لیست سه نفره بازیکنان پردرآمد باشگاه قرار نگرفته است و به جایش در لیست بازیکنان اقتصادی قرار گرفته است. بر اساس قوانین لیگ آمریکا هر تیم می تواند سه بازیکن با درآمد فراتر از سقف دستمزد را در لیست خود داشته باشد و بقیه بازیکنان نباید دستمزدی بالاتر از سقف دستمزد دریافت کنند.

اینتر میامی در ترکیب خود گونزالو هیگواین، رودولفو پیزارو و ماتیاس پلگرینی را به عنوان سه بازیکن پردرآمد ترکیبش ثبت کرد ، موردی که تیم بکام را در مورد ماتوئیدی دچار مشکل کرد و به نوعی قوانین را زیر پا گذاشتند.

سازمان لیگ آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده است که اینتر میامی مرتکب تخلف شده است و احتمال دارد که این تیم در آینده با جریمه یا محرومیت مواجه شود.  اینتر میامی برای رفع این مشکل در سال 2021 تصمیم گرفت که ماتوئیدی را در لیست سه بازیکن پردرآمدش قرار بدهد و به جایش پلگرینی با تیم فورت لودردیل قرارداد بست و از آن جا به صورت قرضی راهی اینتر میامی شد تا مشکل حقوقی وی رفع شود و بدین ترتیب ماتیاس پلگرینی در لیست بازیکنان اقتصادی قرار گرفت.

اینتر میامی فصل گذشته در میان چهارده تیم در کنفرانس شرق با هفت برد، سیزده شکست و سه تساوی در رتبه دهم قرار گرفت. آنها در سال جدید هدایت تیمشان را به فیل نویل سرمربی سابق تیم زنان انگلیس سپرده اند.

4125