خودروی 234 هزار پوندی مهاجم سابق آرسنال توقیف می‌شود

خودروی 234 هزار پوندی مهاجم سابق آرسنال توقیف می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - خودروی پورشه متعلق به نیکلاس بنتنر بازیکن اسبق آرسنال که 234 هزار پوند ارزش دارد به خاطر هفت تخلف رانندگی به احتمال زیاد توسط پلیس توقیف خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، ملی پوش سابق فوتبال دانمارک قرار است که به علت تخلفات رانندگی خود در دادگاه حضور پیدا کند. بنتنر به خاطر هفت تخلف رانندگی به دادگاه حضور شده است : پنج تخلف به خاطر رانندگی بدون گواهینامه معتبر و دو تخلف به خاطر رانندگی با سرعت غیرمجاز.

بنتنر 33 ساله بین ژوئن 2020 تا فوریه 2021 مرتکب این تخلفات شده است. پلیس دانمارک تصمیم گرفته است که خودروی "پورشه تایکان توربو اس" متعلق به بنتنر را توقیف و بازیکن سابق آرسنال را با جریمه ای سنگین مواجه کند. 

آنیا والبائک وکیل بنتر اعلام کرده است که این بازیکن تخلف رانندگی با سرعت غیرمجاز را می پذیرد اما تخلف رانندگی بدون گواهینامه را نخواهد پذیرفت چرا که او با گواهینامه بریتانیایی رانندگی می کرده است.  

البته این اولین باری نیست که بازیکن اسبق آرسنال، ساندرلند و ناتنیگام فارست در زادگاهش به دادگاه احضار می شود. او در سال 2018 به علت حمله به یک راننده تاکسی به 50 روز حبس محکم شد هر چند که به او اجازه شد که با دستبند الکترونیکی و به صورت آزادی مشروط، دوران محکومیت خود را سپری کند. بنتنر هشت سال پیش هم به خاطر رانندگی با حال غیرعادی سه سال از رانندگی محروم شده بود. او از سال 2019 و پس از جدایی از کپنهاگن بدون تیم است.

4125