پاری‌سن‌ژرمن هم وارد گود شد؛ چالهان‌اوغلو به فرانسه می‌رود؟

پاری‌سن‌ژرمن هم وارد گود شد؛ چالهان‌اوغلو به فرانسه می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی – تیم پاری‌سن‌ژرمن هم به جمع تیم‌های خواهان هاکان چالهانغلو پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، هاکان چالهان‌اوغلو یکی از بهترین بازیکنان میلان در این سال‌ها بوده و کمک شایانی به حضور دوباره این تیم در نیمه بالایی جدول سری آ ایتالیا کرده است. چالهان‌اوغلو رابطه خوبی هم با زلاتان دارد و این ۲ در نیم فصل اول با کمک هم میلان را به صدر رساندند. چالهان اما امسال قراردادش با روسونری به پایان می‌رسد و هنوز توافقی در زمینه تمدید با او ایجاد نشده. به همین دلیل هم جدایی او دور از انتظار نیست.

پیشنهاد این هافبک ترکیه ایی برای تمدید اختلافی یک میلیون یورویی با پیشنهاد میلان دارد. اختلافی که هنوز در مذاکرات حل نشده و احتمال جدایی این بازیکن از تاریخ ۳۰ ژوئن به صورت آزاد و رایگان را افزایش داده.

تا چندی پیش تیم‌هایی چون یوونتوس، اینتر و منچستر یونایتد جزء تیم‌های خواهان او بودند و حالا روزنامه ایتالیایی گازتا دلو اسپورت ادعا کرده پاری‌سن‌ژرمن هم وارد معرکه شده و می‌‌خواهد این بازیکن را جذب کند.

سایت فوتبال ایتالیا نوشته مدیر برنامه‌های چالهان‌اوغلو اولویت را میلان لحاظ کرده و حتی امکان دارد در این چند ماه با میلانی‌ها به توافق برسد اما با توجه به فرصت کم تا پایان لیگ به احتمال زیاد توافقی در کار نخواهد بود و این بازیکن از میلان جدا می‌شود.

1101