گردانی: امید به اردوی ماشین بازگشته است

گردانی: امید به اردوی ماشین بازگشته است

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان ماشین سازی تبریز معتقد است که جو تیم طی هفته اخیر بهتر شده و اعضای تیم امید زیادی به جبران امتیازات از دست رفته دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حبیب گردانی بعد از یک دوری چهار ساله از دنیای فوتبال، در نقل و انتقالات زمستانی به تیم ماشین سازی تبریز پیوست. او بلافاصله پس از حضور در ماشین به مهره ای ثابت در ترکیب این تیم تبدیل شد. ماشین سازی هفته گذشته با هدایت علیرضا اکبرپور به مصاف آلومینیوم رفت و تنها 5 دقیقه تا کسب برد مقابل این تیم فاصله داشت. بازی خوب سبزپوشان در بازی هفته بیستم، هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرد. حبیب گردانی در خصوص شرایط فعلی خود و تیمش صحبت کرد:

انگیزه شخصی بالایی برای درخشش دارم

خوشحالم که توانستم بار دیگر لباس تیم ماشین سازی را به تن کنم. این تیم جزو قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران است. متاسفانه جایگاه فعلی، شایسته نام ماشین سازی نیست و در تلاش هستیم که در کنار هم شرایط را برای تغییر شرایط فراهم کنیم. من هم از تمام توانم برای کمک به تیم بهره می بریم و انگیزه شخصی زیادی هم برای درخشش دارم.

شرایط برای جبران مهیا شده است

حضور آقای اکبرپور به عنوان سرمربی در تیم یک اتفاق بسیار خوب بود. بعد از حضور ایشان، تمرینات با جدیت و شرایط روانی بهتری صورت می گیرد و می توانم به جرات بگویم که امید به اردوی ماشین بازگشته است. در چنین شرایطی، تلاش برای بقا و جبران نتایج از دست رفته، کار غیرممکنی نیست و می توانیم در بازی های باقی مانده شرایط بهتری را رقم بزنیم. طی یک ماه اخیر هم حمایت خوبی از جانب مدیریت شاهد بودیم که ما را دلگرم تر کرده و با اعتماد به نفس بالاتری کار را ادامه می دهیم چون می دانیم که زحمات مان از سوی مدیریت دیده می شود.

یک لحظه غفلت سه امتیاز را از ما گرفت

با شناخت کاملی نسبت به تیم آلومینیوم وارد زمین شدیم. به خوبی از نقاط ضعف و قوت و این تیم مطلع بودیم. در طول بازی هم دیدید که چه بازی خوبی انجام دادیم. این بازی بسیار امیدوار کننده بود. موقعیت های خوبی هم داشتیم و می توانستیم بیش از یک گل هم به ثمر برسانیم. تا دقیقه 85 بی نقص و کم اشتباه بودیم اما متاسفانه در بدترین زمان ممکن روی یک غفلت دروازه مان باز شده و گل تساوی را دریافت کردیم. این خیلی ناراحت کننده بود اما چیزی که تسکین مان داد، تغییر مثبتی بود که در نحوه بازی مان ارائه کردیم.

فاصله ها قابل جبران است

شرایط جدول به گونه ای است که می توانیم با چند نتیجه خوب برای بقا امیدوارتر شویم. فاصله ها در جدول قابل جبران است. فقط نیاز به یک سه امتیاز داریم تا بتوانیم از روی زمین بلند شده و با قدرت به کار خود ادامه دهیم.

7474