آزمون: مهمترین چیز برای زنیت هت‌تریک قهرمانی است

آزمون: مهمترین چیز برای زنیت هت‌تریک قهرمانی است

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون مهمترین چیز برای تیم فوتبال زنیت را هت‌تریک قهرمانی در لیگ برتر روسیه عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن‌پترزبورگ درباره بازی با کراسنودار در هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه به  شبکه تلویزیونی Matchtv گفت: بازی با کراسنودار همیشه همانند دربی است اما من به کسب نتیجه امیدوار هستم. ما برای رسیدن به پیروزی تلاش خواهیم کرد.

بهترین گلزن لیگ برتر روسیه افزود: برای من به طور روشنی پیروزی تیمم مهمتر از دستاوردهای فردی است. این موضوع فقط شامل من نیست و تمامی بازیکنان زنیت این گونه هستند. مهمترین چیز برای همه در زنیت اکنون هت‌تریک قهرمانی در لیگ برتر روسیه است. یکی برای همه است. یعنی زنیت را باید به سومین قهرمانی متوالی برسانیم.

سردار آزمون ادامه داد: در شرایطی که فرصت‌های زیاد گلزنی وجود دارند اما به گل تبدیل نمی‌شوند کمی استرس‌آور است. این هم بخشی از فوتبال است. نکته مهم این است که از اشتباهات‌‌مان درس بگیریم و در بازی‌های بعدی جبران کنیم. فکر می‌کنم این روند طبیعی است. اگر اشتباه نکنید چیزی یاد نمی‌گیرید. بیش از هر چیز ما رقابتی سالم در زنیت داریم که این فقط شامل من و آرتم جیوبا در خط حمله نیست. در زنیت علاوه بر ما بازیکنان خوب دیگری هم حضور دارند. این موضوع بسیار مهمی است.

7474