پیام ستاره های تیم ملی به طارمی

پیام ستاره های تیم ملی به طارمی

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره های تیم ملی طی پیام هایی به گل زیبای مهدی طارمی به چلسی واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تقابل برگشت تیم های چلسی و پورتو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک اتفاق بسیار ویژه برای اهالی فوتبال ایران داشت. سوپر گل مهدی طارمی در دقایق پایانی، گلی بود که نتوانست مانع از حذف پورتو شود اما به قدری زیبا بود که همه توجهات را به خود جلب کرد.

تعدادی از ستاره های تیم ملی فوتبال ایران طی پیام هایی، این زدن این گل را به مهدی طارمی تبریک گفتند:

سعید عزت اللهی: مهدی جان خسته نباشی داداش! بابت گل خوشگلی که زدی دمت گرم. همه از این گل کلی لذت بردیم. امیدوارم حالا حالاها پیشرفت کنی و بازهم از این گل ها بزنی.

علیرضا بیرانوند: مهدی جان بهت تبریک می گویم خیلی خوشحالم کردی. امیدوارم که روز به روز پیشرفت کنی و موفق باشی. یک خواهش هم از تو دارم؛ تا کتف هایم مصدوم نشده توپ ما را هم گل کن.

علیرضا جهانبخش: مهدی جان امیدوارم حالت خوب باشد. بابت گل فوق العاده ای که زدی بهت تبریک می گویم. این گل، هم من که دوست و هم تیمی ات هستم و هم کل مردم را خوشحال کرد. گل فوق العاده زیبایی بود که به ثمر رساندن آن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و تیمی مثل چلسی لذتبخش است. بعضی از گل ها همیشه خاص تر و جذاب تر است. مثل گل تو که برگردان بود و برای هواداران فوتبال جذاب تر بود. این گل تو من را هم به خاطرات خوبی برگرداند؛ در مقابل همان تیمی که خدا را شکر این اتفاق برای من هم افتاده بود این گل را زدی. امیدوارم در ادامه فصل هم موفق باشی. می دانم که چقدر توانایی داری و این قسمت کوچکی از توانایی هایت بود.

7474