در انتظار جنگ مدافعان در گوا

در انتظار جنگ مدافعان در گوا

پایگاه خبری فوتبالی-شاگردان یحیی گل محمدی برابر الوحده، کاملا برتر ظاهر شد و اولین پیروزی‌اش در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان را با شایستگی به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، سرخپوشان پایتخت که حالا کار خود را در آسیا با پیروزی و کسب 3 امتیاز آغاز کرده، امیدوار است روبه‌روی الریان هم چنین نتیجه‌ای را تکرار کند.

با توجه به تساوی الریان در بازی اول مقابل گوا هند، حالا قرمزها به تنهایی با سه امتیاز در صدر جدول گروه هستند و اگر در مسابقه امشب مقابل یاران شجاع خلیل زاده موفق به شکست حریف قطری شوند، بخش مهمی از مسیر صعود را طی کرده‌اند، در واقع اگر تیم یحیی در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان به اختلاف پنج امتیاز با الریان برسد، تا حدودی در صدر جدول دست‌نیافتنی خواهد شد. 

پرسپولیسی ها باید به این نکته توجه داشته باشند که رقیب امروز آنها، حریف بسیار سرسختی خواهد بود، تیمی که لوران بلان سرشناس را به عنوان سرمربی روی نیمکتش دارد. الریان در قیاس با رقبایی مثل السد و الدحیل در لیگ قطر، تیم ضعیف تری محسوب می‌شود اما ایستادن در رده سوم لیگ قطر، انگیزه آنها را برای درخشش در آسیا بیشتر خواهد کرد. 

تقابل مهم برای ستاره‌های پرسپولیس، روبه‌رو شدن با شجاع خلیل‌زاده است. گل زدن به این تیم با زوج شجاع و ترائوره در قلب دفاع، کار بسیار سختی خواهد بود. اهمیت روبه‌رو شدن با این مدافع زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم سیدجلال و کنعانی این روزها آماده‌ترین ستاره‌های پرسپولیس هستند. 

در واقع به نظر می‌رسد این بازی، جنگ بین مدافعان وسط خواهد بود و نباید انتظار یک مسابقه پرگل را از این نبرد داشته باشیم. 

7655