واکنش مورینیو به حرف‌های پوگبا: اصلا برایم اهمیت ندارد!

واکنش مورینیو به حرف‌های پوگبا: اصلا برایم اهمیت ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی – ژوزه مورینیو پس از ناکامی شاگردانش در دیدار مقابل اورتون درباره حرف‌های پوگبا واکنشی نشان نداده و اعلام کرد اصل برایش مهم نیست او چه گفته.

به گزارش فوتبالی،  حاشیه های دیدیار منچستر یونایتد و تاتنهام هنوز ادامه دارد. در آن بازی حواشی زیادی درباره حرکت سون که سولشر اعتقاد داشت خطایی جدی نبوده و باعث شد گل منچستر رد شود بوجود آمد و حالا با اظهار نظر پوگبا علیه مورینیو ادامه پیدا کرده است.

پوگبا درباره همکاری با اوله در منچستر گفته: چیزی که حالا با اوله احساس می‌کنم، متفاوت است. او علیه بازیکنان نیست. شاید اوله این بازیکنان را انتخاب نکرده اما آن‌ها را جوری کنار نمی‌گذارد که انگار وجود ندارند. این تفاوت اوله و مورینیو است. رابطه خوبی با مورینیو داشتم و همه آن را دیدند اما روز بعد نمی‌دانستید چه اتفاقی می‌افتد. عجیب است و نمی‌شود آن را توضیح داد.

هم در انتظار واکنش سرمربی تاتنهام در این رابطه بودند اما مورینیو پس از پایان بازی تاتنهام مقابل اورتون درباره صحبت‌های پوگبا گفته: می‌خواهم بگویم که نمی‌توانم نسبت به حرف‌هایش بی‌خیال‌تر از این باشم. نمی‌توانم بیشتر اهمیت ندهم! اصلا علاقه‌ای ندارم!

گفتنی است تاتنهام در حال حاضر با توجه به تساوی مقابل اورتون شانس کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و در رده هفتم جا خوش کرده است.

1101