گذار گردان به شهر اولین‌هایش افتاد (عکس)

گذار گردان به شهر اولین‌هایش افتاد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن در جدال با تیم سابق خود و شهری که در آن‌جا به فوتبال ایران معرفی شده نتوانست کلین‌شیت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از چهره‌های ویژه تقابل پدیده و ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، شهاب‌الدین گردان سنگربان ذوبی‌ها بود؛ او که در این فصل از رقابت‌ها توانسته چهار کلین‌شیت کند، به دنبال آن بود تا در مشهد پنجمین کلین‌شیت خود را هم انجام بدهد و در مصافی مهم و 6 امتیازی در رقابت تیم‌های پایین جدولی، با درخشش خود باعث پیروزی خارج از خانه ذوب‌آهن شود.

گردان که سابقه بازی با پیراهن پدیده را هم در لیگ برتر داشت، در شرایطی در مشهد به میدان رفت که از این شهر خاطرات زیادی را دارد؛ مهم‌ترین خاطره‌ای که در اذهان هواداران فوتبال هم نقش بسته، دیداری بود که در آنجا این سنگربان جویباری به فوتبال ایران معرفی شد. تقابل ابومسلم و پرسپولیس در ششمین دوره لیگ برتر و جایی که اکبر میثاقیان در غیاب دروازه‌بان‌های اصلی ابومسلم ریسک بزرگی را انجام داد و گردان را به میدان فرستاد.

اما شهاب گردان مزد اعتماد میثاقیان را داد و در آن مسابقه مشهدی‌ها توانستند از سد پرسپولیس بگذرند و حالا پس از 15 سال بار دیگر گردان فرصت بازی را در مشهد به دست آورد که این‌بار در مقابل تیم سابق خود در کلین‌شیت و رسیدن به پیروزی ناکام بود و رو ضربه سر حسین مهربان دروازه خود را باز شده دید.

7474