آرای کمیته انضباطی هیات فوتبال بوشهر درباره خاطیان یک بازی ناتمام

آرای کمیته انضباطی هیات فوتبال بوشهر درباره خاطیان یک بازی ناتمام

محمد نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات فوتبال استان بوشهر همواره بر رعایت اخلاق و جوانمردی در ورزش پرطرفدار فوتبال تاکید دارد.
وی بیان کرد: در این ارتباط پس از بررسی تخلف های صورت گرفته در جریان دیدار توحید بوالخیر و سپاهان خورموج از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان بوشهر رای افراد متخلف صادر شد.
نجفی افزود: بیژن خلیلی بازیکن تیم توحید بوالخیر به دلیل هل دادن و پاره کردن پیراهن داور مسابقه براساس بند 3 و 5 ماده 66 و با رعایت ماده 13 و 61 به مدت 9 ماه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم (غیرقطعی) و30 میلیون ریال جریمه نقدی (قطعی) شد.

وی اضافه کرد: سجاد قائدی بازیکن فعال در مسابقه های شهرستان تنگستان نیز به دلیل ورود به زمین مسابقه و حمله ور شدن به داور بازی به عنوان تماشاگر با استناد به بند 5 ماده 66 و با رعایت ماده 13 سه بازی از از همراهی تیم خود در مسابقه های رسمی محروم (قطعی) و 10 میلیون ریال جریمه نقدی (قطعی) شد.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر اضافه کرد: حسین خلیلی (بازیکن تیم توحید بوالخیر) به دلیل توهین و فحاشی و حمله ور شدن به داور مسابقه طبق بند 4 و 5 ماده 66 و با رعایت ماده 13 و 61 شش بازی از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محرومی (غیرقطعی) و مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی (قطعی) شد.
نجفی افزود: رضا لایق خواه (سرپرست تیم توحید بوالخیر) به دلیل توهین و فحاشی و حمله ور شدن به داور مسابقه پنج بازی از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی (غیرقطعی) محرومیت و مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی (قطعی) شد.
وی ادامه داد: عباس عظیمی فر سرمربی تیم توحید بوالخیر به دلیل توهین و فحاشی به داور مسابقه و رفتار غیرورزشی نسبت به داور مسابقه و براساس بند 4 و 5 ماده 66 و با رعایت ماده 13 و 61 پنج بازی از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محرومی غیرقطعی و 10 میلیون ریال جریمه نقدی (قطعی) شد.
نجفی اظهار کرد: تیم توحید بوالخیر نیز به دلیل هجوم تماشاگران منتسب به آن تیم به داخل زمین و حمله ور شدن به داور مسابقه که باعث قطع کامل مسابقه شد براساس ماده 78 و بند 5 ماده 79 و با رعایت ماده 22 نتیجه بازی سه بر صفر به نفع تیم سپاهان خورموج و برگزاری دو بازی بدون حضور تماشاگر محکوم شد.
وی افزود: تیم توحید بوالخیر همچنین بخاطر سر دادن شعارهای غیر اخلاقی و خلاف شئون تماشاگران منتسب به آن در جریان بازی یاد شده طبق بند 3 ماده 79 مبلغ 20 دمیلیون ریال جریمه نقدی(قطعی) شد.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر بیان کرد: احمد جمالی از افراد منتسب به باشگاه توحید بوالخیر به دلیل ورود به زمین مسابقه و حمله ور شدن به کمک داور براساس بند2 و 5 ماده66 با رعایت ماده 13 یک سال محرومیت(غیرقطعی) و 40 میلیون ریال جریمه نقدی(قطعی) شد. ک/3
7212/6043

انتهای پیام /*