اقدام جالب مانژوکیچ: مصدوم بودم و به میلان کمک نکردم؛ دستمزدم را می‌بخشم!

اقدام جالب مانژوکیچ: مصدوم بودم و به میلان کمک نکردم؛ دستمزدم را می‌بخشم!

پایگاه خبری فوتبالی – مانژوکیچ دستمزد روزهای مصدومیتش را بخشید و از دریافت آن خودداری کرد و میلان هم سعی در استفاده این مبلغ در راه مصارف خیریه دارد.

به گزارش فوتبالی، ماریو مانژوکیچ، خرید زمستانی تیم میلان که قرار بود در این تیم باز هم احیا شود از زمان حضور در جمع قرمز و مشکی‌پوشان نتوانسته خود نشان دهد و حتی دچار مصدومیت شده است. در همین زمینه خبرگزاری آنسا گزارش داده ماریو مانژوکیچ دستمزد ماه مارچ خود را به دلیل مصدومیت زیاد و عدم توانایی کمک به میلانی‌ها در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان بخشیده. باشگاه میلان هم تصمیم گرفته از این فرصت استفاده کند و این پول را در راه خیریه صرف کند.

پائولو اسکارونی، از مدیران میلان در این رابطه گفته: یک حرکت استثنایی بود. این مسئله حرفه‌ای‌گری و احترام او برای میلان را نشان می‌دهد. باشگاه فرصت حمایت مالی از بنیاد میلان در پروژه‌هایی چون کودکانی که مشکل تحصیل و مالی دارند را پیدا کرده. جایی که ورزش ابزاری برای کمک است.

مانژوکیچ که در ماه ژانویه به میلان پیوسته تنها ۴ بار توانسته برای این تیم به میدان برود و بیشتر دچار مصدومیت شده. او در جریان برد میلان مقابل پارما به میدان آمد اما پیشتر از ۱۲ بازی که می‌توانسته بازی کند در ۷ بازی غایب بوده.

1101